متن پرسش
بسمه تعالی سلام علیکم: آقای غفاری در کتاب جدال با مدعی، مقدمه، ص ۵۷ ، پاورقی انتقاداتی به عرفان نظری مجملا مطرح نمودند نظر شما را در مورد این پاورقی بخصوص آنجا که در خصوص اعتبار لابشرط مقسمی و اینکه این اعتبار یک اعتبار ثانویه و در طول اعتبارات ثلاث قسمی است میفرمایند اشتباه اساسی صورت گرفته است، فلذا فاقد ارزش معرفتی است خواستارم.
متن پاسخ
باسمه تعالی: سلام علیکم: کتاب را دیدهام. کتاب خوبی است. فعلاً در اختیار ندارم و متوجهی منظور ایشان از آن جملهی مختصر نمیشوم. حتماً مستحضر هستید که جناب آقای دکتر غفاری از مدافعین عرفان جناب ابنعربی میباشند و بین عرفان توحیدی و کرامتهای معمولی فرق میگذارند. موفق باشید